Pracownia przyrodnicza
Podstawowe informacje dotyczące projektu pn.: Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji:
Okres realizacji projektu:
01.01.2010– 30.11.2011
Obszar realizacji projektu:
województwo dolnośląskie.
Beneficjent systemowy:
Wydział Edukacji i Nauki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Jednostka realizująca część zadań w ramach projektu:
Dolnośląskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej (DCDNiIP)
Projekt „Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów
z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic
w jakości usług edukacyjnych.
W ramach projektu „Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji” Szkoła Podstawowa nr 118 jako jedyna we Wrocławiu realizuje komponent „Pracownia Przyrodnicza w każdej gminie” – pracownia przyrodnicza w procesie kształcenia kompetencji kluczowych.
„Pracownia przyrodnicza w każdej gminie” – to projekt mający na celu nowoczesne wyposażenie szkół umożliwiające uczniom prowadzenie i obserwację eksperymentów z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Istotna dla szkół jest możliwość korzystania z platformy edukacyjnej stanowiącej wirtualne środowisko nauczania – uczenia się, pracy własnej i zespołowej, tworzenia i wykorzystania materiałów edukacyjnych oraz administrowania procesem kształcenia.
Wzmocnieniem zasobów i możliwości realizacji zajęć metodami aktywizującymi i interaktywnymi jest Multicentrum zakupione i uruchomione w ramach tego projektu. W związku z założoną komplementarnością działań powstał projekt zapewniający szkolenia dla nauczycieli odpowiednie do pozyskanych przez szkoły nowych technologii.
Głównym elementem scalającym komplementarne ze sobą projekty jest tworzenie programów wykorzystujących zasoby i nabyte umiejętności nauczycieli nakierowanych na wspieranie uczniów w ich rozwoju.
Projekt "Ekologia" - zajęcia w pracowni przyrody - 26.10.2011
Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. Uprzejmie informujemy, że używamy plików cookies. Korzystając z naszych stron wyrażasz zgodę na ich użycie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej szczegółów na stronie.